fredag 23. januar 2009

Gratulerer Charlotte Thorstvedt!


Så utrolig gøy at akkurat Charlotte Thorstvedt ble kåret til best kledde kvinne på Costume awards. Hun har jo en rocka stil. Kan jeg kanskje kalle henne en rock'n roll ballerina:)

Ble litt tankeful når jeg fikk med meg dette.


Jeg har jo kalt min blogg for Rock'n Roll Ballerina og min tolkning av navnet er jo at det er en følelse jeg har, noen ganger er jeg tøff, når det kreves, mens andre ganger bare en snill jente. Og det gjenspeiler også min klesstil, røff, men også mikset med noe søtt. Men også ytterpunktene enkelte dager. Jeg liker ikke å bli puttet i en bås, kan forandre stil etter følelsen.


Congratulations Charlotte Thorstvedt with best dressed woman in Costume.no(http://www.costume.no/). She has an inspiring rock'n roll style. Could I call her an rock'n roll ballerina:)

I became very thoughtful when I read about her. As you know I had already called my blog for Rock'n Roll Ballerina. My interpertation of this name is that it's a feeling I have of beeing both though and sweet, sometimes I am one or the other, and sometimes both. And this reflects my fashion style also. I don't like to have only one certain style, but dress acordingly to the way I feel.

Photo: www.costume.no

2 kommentarer: