onsdag 29. april 2009

Are you ready for bikini season?


Jeg er vel ikke helt klar for bikinisesongen enda, men skal jobbe med saken! Jeg har i alle fall kjøpt litt for mange bikinier i det siste. Men en sort bikini, det mangler jeg...som du skjønner så skal det ikke så mye til for at jeg skal anskaffe meg enda en. Og akkurat som med en liten sort kjole, så trenger vi vel en liten sort bikini i skapet også.

I guess I'm still not ready for bikini season, but I'm working on that! It's so strange that I have managed to buy so many bikini's lately. So now I only lack a little black one. As you can see you don't have to twist my arm when it comes to buying another one..But then again a lbb is just like a little black dress, you just need one in your wardrobe. It's always a hit!

Photo: fabsugar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar