tirsdag 23. juni 2009

Crave that Tom Binns necklace!!


Photo: People

5 kommentarer:

  1. Åherregud, jeg vil ha det smykket.

    SvarSlett
  2. synes det er veldig kult med smykker der det ser ut som en har tatt på seg en mange smykker :P
    SV: jeg synes det er veldig tøft når en "blander" to stiler, men det er ikke alltid like lett å få til. Synes også at en må gå i de klærne en føler seg vell i og liker selv, og de som en føler utrykker personliheten sin :).
    ^^.

    SvarSlett
  3. Unrealized Fish: Enig i at det er utrolig tøft! Kanskje noe man kan lage selv? I alle fall noe lignende:) Takk for kommentaren! Velkommen tilbake.
    Mona: Ja, ser faktisk ut som om det er mange kjeder. Og når det gjelder stilen din så bare kjør på og velg det du liker:) Snakkes!

    SvarSlett
  4. jeg tror jeg dør.. nesten.. for et smykke

    SvarSlett
  5. Hei C! Ja, UTROLIG kult! Jeg må finne et som ligner!! :)

    SvarSlett