lørdag 25. juli 2009

The lovely Thandie Newton!





Jeg liker den søte stilen til skuespilleren Thandie Newton. Fargene er så herlige på kjolen, gir meg en sånn sommerfølelse, jeg vil ikke at sommeren skal være over enda! Skoene og beltet i nude farger gjør seg virkelig til denne fargesprakende kjolen. Bra stylet! Selv om jeg har kikket på de forskjellige designerene sine høst kolleksjoner, og selv om jeg vanligvis syntes høsten er da de mest stilige klærne kommer ut, så er jeg fortsatt ikke klar for høsten enda... Håper solen varer litt lenger. Hva med deg? Har du startet høst shoppingen?

I like the sweet style of the actress Thandie Newton. The colors in this simple but color faboulus dress gives such a summer vibe. And I love that she kept the shoe and belt in nude color. I don't want the summer to be over, I'm still not ready for fall. Even though I have been browsing through the fall collections of the various designers, and I usually love the fall season collections best, I am hopeing the sun will stay a bit longer. I am not ready.. What about you?

Photos:Justjared

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar