torsdag 6. august 2009

Add a touch of red


Red boots: Balmain

Det kommer mye sort og grått i høst/vinter, og selv om lilla sikkert kommer til å være en stor fargeklatt dette året også så er det fantastisk deilig med litt rødt. Liker at resten av antrekket blir holdt i sort. Styler du på denne måten vil skoene virkelig tre godt frem. Herlig!

Even if there will be a lot of black and grey colors this autum/winter, and even if purple will be the big color too, I love some red in combination with black. Do you like?


Photo: net-a-porter

4 kommentarer:

  1. Hello dear,

    OMG I had not seen those Balmain boot in red yet! They are so amazing I am actually speechless.

    Thanks for your sweet comment on my T shirts :)

    See ya. x

    SvarSlett
  2. Hi Eri! Yes, words can't explain the coolness or the fab beauty of these boots...but I sure do crave them. Have a great weekend! See you:)

    SvarSlett
  3. Jeg har begynt å få skikkelig dilla på lilla så det blir nok fargen jeg klatter med i høst ;) Men har lyst på en skikkelig lekker rød clutch, må bare finne den først!

    SvarSlett
  4. Marianne: Ja, lilla er nok en farge å regne med i høst. Jeg må innrømme at jeg liker fargen, men jeg brukte så mye av den i fjor høst, og ble ganske lei. Men siden jeg har vært flink å holde meg unna den en stund nå, så får jeg se om ikke det dukker opp et plagg eller to i den fargen:) Men for all del, det kommer så mye sort og grått til høsten, så noen farge klatter er bare supert eller hva.

    SvarSlett