fredag 5. mars 2010

Takashi Murakami & Louis Vuitton








Disse bildene er bare helt fantastiske og jeg elsker fargene! Gleder meg til sommer, sol og vakre klær i herlige farger. Denne kolleksjonen som modellen Daisy Lowe viser her er resultatet av samarbeidet mellom Takashi Murakami og Louis Vuitton. Gi meg de solbrillene på bilde nummer to! Kolleksjonen kommer ut den 15. april. Tenk hvor deilig det hadde føltes å kunne stå opp, og gå ut på balkongen og ha den utsikten som på det siste bildet...Herlig!

Looking at these photo's I really long for summer! The faboulus Takashi Murakami is collaborating with Louis Vuitton and this is the result. Love the blue, purple and pink colors that are used in this colletion, and the beautiful Daisy Lowe is looking faboulus in Miamis-ish looking beach. This collection will be awailable on april the 15 th. Wish I could have the same view as the one in the last photo...faboulus!

Photo's and source: glamour

3 kommentarer:

  1. Heisann, kjempe fin blogg du har. Janne som tipset meg om den ;o)
    Og heeeeelt enig med deg, fantastiske bilder og farger. Bor for tiden i sør-korea og her begynner det etterhvert å bli vår...Deilig!

    SvarSlett
  2. Othilie's have: Takk takk! Så hyggelig at du syntes det:) Så spennende å bo i sør-korea, nyt det! Her i Oslo skinner solen i dag, og jeg håper det blir mildt også:) Gleder meg til å legge vekk den tykke vinterjakken. Ha en herlig helg, og velkommen tilbake;) See you!

    SvarSlett