onsdag 21. april 2010

Charlotte Thorstvedt for Bik Bok

The press, bloggers and tv and more.

Models makeing their entrence...
The beautiful models showing some of the dresses(and a jumpershorts) in the collection

Love the hairdo and the hot pink lipstick on the models

Love the shoulder detail!

Feathers


My favorite piece. Limegreen dress with ruffle shoulderstrap

The very beautiful and nice Charlotte Thorstvedt and me.
All photos belongs to Rock'n Roll Ballerina

Jeg ble invitert til en eksklusiv visning av kolleksjonen til Charlotte Thorstvedt for Bik Bok. Charlotte beskrev kolleksjonen som leken og inspirasjonskilder var bl.a Studio 54 og Miami Vice. Hennes favoritt var nok den pudderrosa kjolen med sorte prikker som hun hadde på seg. Men så likte hun noe ved hvert enkelt plagg. Bik Bok er jo et merke som henvender seg til den yngre kvinne og denne kolleksjonen er perfekt sådan. Det jeg likte var detaljer som var brukt på plaggene. Fjær, kjettinger, og små volanger. Mine favoritter var nok den limegrønne kjolen med volanger som skulderstropp og kjolen med kjettinger på skuldrene.

I was invited to a exclusiv viewing of Charlotte Thorstvedt`s collection for Bik Bok. Charlotte Thorstvedt described her collection as playful and among the inspiration sourses was Miami Vice and Studio 54. Her favorite piece was the dress she wore but she loved something about each item. Bik Bok is a brand that is aimed at the younger woman, and haveing that in mind I would say this collection is perfect. I espesially liked the details on the pieces. Like the feathers, the shoulder details and the little ruffle on the lime green dress. My favorite item in this collection is the limegreen dress with ruffles as a shoulder strap and the black dress with chains on the shoulders.

8 kommentarer:

  1. Det saa ut som en goy opplevelse. Fikk du en fristende goodie bag ogsaa eller? Hehe!

    Ingen av plaggene som virkelig fenger meg. De er alle fine, men foler liksom jeg har sett det saa mange ganger for, ikke nytenkende akkurat. Den kjolen du sikler paa er kjempefin, da. Jeg har en klin lik i kremfarge som jeg har faatt mye bruk for!

    SvarSlett
  2. Flit About: Heisan;) Det ble en goodiebag til de oppmøtte. Innholdt chips, jordbærsmoothie, Costume, nøkkelknip, spenner, hårstrikker.
    Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den limegrønne, men jeg syntes den var fin:)

    SvarSlett
  3. Gikk forbi BB i Bogstadveien i dag og så noe av kolleksjonen i vinduet. Gøy at BB lar unge kjendiser få prøve seg som designere, men tror nok kanskje ikke at dette er helt i min gate. Hadde jeg vært 20-something hadde nok saken stilt seg litt annerledes. Men partyet du har tatt bilder av hadde jeg nok ikke sagt nei takk til. :)

    SvarSlett
  4. I love, love the feather detailing on that top! So pretty!

    SvarSlett
  5. Sniff: Er forsåvidt enig i det du sier, derfor la jeg inn en setning om at BB retter seg mot den yngre kvinne:) På den andre siden, om jeg hadde følt at et plagg passet min fasong og jeg ville ha det så hadde jeg gitt blanke i hvor det kom fra/merke:)

    Elle: Yes, a lovely detail:)

    SvarSlett
  6. Dessverre synes jeg plaggene egnet seg best på bilder og ikke i virkeligheten. Jeg hadde håpet på litt bedre kvalitet, syntes de så billige ut.

    SvarSlett
  7. Fine bilder fra åpningen! Jeg lot meg ikke helt rive med av denne kolleksjonen, men toppen med fjær var kul! Og Charlotte T. ser jo alltid fresh ut...

    SvarSlett
  8. Fun! Did you buy something?

    SvarSlett