onsdag 28. april 2010

I'm doing Riga, Miami and Milano....


Photos belong to Rock'n Roll Ballerina
Akkurat nå så er disse herlige fargene fra Mavala mine favoritter. Og sjekk ut navnene da, så utrolig herlig, Milano, Miami og Riga, man kan få neglelakk farge i en by man faktisk liker eller har lyst å reise til. Herlig! Ellers er Milano favoritten i øyeblikket, men de andre skal selvfølgelig også benyttes etterhvert. Det er sjelden at jeg bruker opp en hel flaske neglelakk, så da passer disse siden de er små i størrelsen, også kan man bytte ut ofte også siden prisen ikke er så aller verst.
Right now I'm really loveing these delicate colors from Mavala. And the names are fun also. Milano, Miami and Riga...can you belive it! I love it! I rarely use a whole bottle of nailpolish and since these come in small sizes I can change color pretty often. Milano is favorite by the moment, but ofcourse I will be using the other colors soon.

8 kommentarer:

  1. De fargene var flotte!! Tror jeg og må gå til innkjøp av litt lilla farge:)

    SvarSlett
  2. Nydelige farger! Jeg likte de alle tre jeg ;)

    SvarSlett
  3. Helt enig. Genialt med mindre flasker! Jeg har aldri brukt opp en eneste neglelakk, de blir seige for jeg kommer saa langt! Eller saa er kosten for kort til aa rekke ned naar det er mindre enn halvparten igjen!

    Disse fargene var nydelige. Den du har paa minner litt om opi overexposed in south beach, som er mine fingere i skrivende stund:)

    SvarSlett
  4. Synnøve: Ja, løp og kjøp! De er sååå lekre ;)
    Ladybird: Ja, alle er fine, liker mørk neglelakk godt, men nå på våren er pasteller så fint;)
    The Zhush: Yes, love the colors;)
    Flit About: Ja, ikke sant. Jeg liker at man kan bytte ut neglelakken og ikke føle at man faktisk kaster bort en halv flaske.
    Høres ut som den fra OPI er flott gitt;)

    Thanks you for commenting! I love it! Have a lovely evening! See you;)

    SvarSlett
  5. Strikkelaura: Hadde ikke glemt deg;) Men kommentaren din kom plutselig opp nå..;)
    Ja, fine ikke sant! Også blir man så glad av fine negler med fin farge;)
    Ha en fin kveld, see you!

    SvarSlett
  6. And you should try Nice - my fav:-)

    SvarSlett