mandag 26. april 2010

Sunshine, great food and a pair of blue suede shoes








Photos belong to Rock'n Roll Ballerina


Her er noen bilder fra Markedsdagen i Bogstadveien. Jeg var gangske tidelig ute denne dagen og fikk en time på å se igjennom alle standene uten at det var så mange mennesker tilstede. Men det varte ikke lenge og bildet jeg har tatt av gaten med alle menneskene er fra da jeg dro. Ut i fra bildene så ser dere kanskje at jeg var temmelig fokusert på godsaker denne dagen. Det var masse deilige fristelser. Alt i alt en herlig lørdag, sol, masse godt å spise og så ble det jammen meg et lite sko kupp også.

The Market day in Bogstadveien was quite a happening! We were out in the streets pretty early and there were almost no people in the streets. So we had time to just walk down the streets and look at the different stands without any stress. But it only lasted for an hour, after that the street was full of people. But at least I had the chance to pop by for a little while. The top photo of the street with all the people I took as I left. Otherwise as you can see of the photos I was a bit tempted by all the goodies offered in addition to the clothes, shoes and bags. The day was all in all great, a lot of sunshine, great food and I found these electric blue shoes which came home with me.

5 kommentarer:

  1. Jeg våget ikke forsøke meg ut i menneskehavet...men nå angrer jeg:-) Fiiiiiiiiine sko!!

    SvarSlett
  2. Finfine sandaler! De snurringsene saa jo helt utrolig herlige ut, naa vil jeg hjem til bakst! Haha!

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Det ser ut som Bogstadveien er back on form:)
    Nice shoes, they where amazing:)

    Have a great day - SP

    SvarSlett
  4. Karobaro: Hei Karo! Long time no see, good that you're back! Forstår at du kviet deg for det gitt, men jeg vettu...tøffa...var ute og sondret bodene...i hverfall i et par timer;) Så ble det tettpakket og jeg løp hjem:)Taaaakk!

    Flit About: Takk takk;) Ja, jeg siklet på de gitt..typisk når man har bestemt seg for å leve et sunnere liv så dukker det opp fristelser overalt;) He he..

    Princess of many sorts: Takk for det;) Var en super fin dag med det herlige været da;)

    Takk for de hyggelige kommentarene herlige medbloggere! Dere er faboulus! See you. ;)

    SvarSlett
  5. Ser ut som en herlig dag med mange fristelser ;)

    SvarSlett