søndag 27. juni 2010

Ut på tur aldri sur......

Photo belongs to Rock'n Roll Ballerina
Working hard for the body...he he, kanskje ikke så hardt da. Men jeg er endelig i stand til å trene litt mer enn bare gå tur. Og kommet til et stadiet der jeg ikke hater det, og det heller ikke gjør så ufattelig vondt lenger. Og jeg gjør dette definitivt for mer enn bare å komme i form til bikinisesongen. Hva med deg, trener du? Har du kanskje en favoritt sport du utøver? Jeg antar at hemmeligheten er å finne noe man virkelig liker og ha det gøy med treningen. Ønsker deg en riktig god søndag kveld!

Working hard for the body...he he..not so hard, but at least I have been able to start working out and getting to the point were I don't hate it anymore, and it doesn't hurt like hell either:) And I am doing it for more than just getting fit for the bikini season. What about you, do you work out at a regular basis? Maybe you have a favorite sport? I guess the secret it so find something that you like to do and have fun with it. Wish you wonderful sunday evening!

8 kommentarer:

  1. Så deilig å trives med treningen :) Jeg synes det er veldig morsomt når man kan være med på forskjellige timer på treningsstudio, men nå om sommeren har all treningslyst forsvunnet..typisk når man vil i bikiniform..

    SvarSlett
  2. Ina: Ja, jeg trives ...snart:) Er snart på det stadiet der jeg syntes det er ok. Har vært en lang vei for å komme hit. Men man kan klare alt om man bare vil ikke sant:) Kanskje trening ute i det deilige været kan være en alternativ løsning for å ikke miste piffen? :)

    SvarSlett
  3. Jeg trener pilates to ganger i uka, og prøver å få inn en time i treningsstudio i tillegg. Skulle vært i helga, men endte opp med å hjelpe mannen å male stue og kjøkken isteden :)

    SvarSlett
  4. Ja, eg trenar, men akkurat no syns eg det er meir slit enn morro. Derfor har eg prioritert fjellturar i stadenfor no i sommar. Det er herleg! :)

    SvarSlett
  5. Maria: Så flink du er! Og male er jammen meg trening det også:)

    Britt: Fjellturer høres så herlig ut, frisk luft og natur, kunne ikke vært bedre:) Tror det er lurt å gjøre det man liker jeg, så fortsett med fjellturene dine. :)

    Takk for at dere er så herlige og kommenterer, det gjør dagen mer interessant ikke sant! :) Ha en fin mandag snille medbloggere!

    SvarSlett
  6. Å så kult! Kanskje du kan tipse oss om ting som har funket for at du begynte å like å trene?
    For min del har jeg to nødvedigheter. Nytt utstyr (i går kjøpte jeg nye sykkel:)det får fram luksusfølelsen ved å trimme. Det andre er at jeg har forskjellige venner som liker å bevege seg. Jeg liker ikke å finne på ting alene.

    SvarSlett
  7. Anonym: Så bra at du har funnet ting som gjør at du blir motivert til å trene! :)
    Motivasjons tips kan være så mangt, kanskje jeg kan tenke litt på det også se om jeg kommer opp med noe lurt:)
    Takk for kommetaren, ha en riktig god kveld, og velkommen tilbake! :)

    SvarSlett
  8. liker godt å være aktiv og i det siste har jeg 'gjenoppdaget sykkelen' :)

    SvarSlett