torsdag 22. juli 2010

LUSH


Soap you think, think again! It's bodylotion, which transforms to oil in contact with the skin.
And what a wonderful name:)

Gelo ..no, it's soap, how cool is that!

I want these pink bathing salt balls!
Photos are taken by Rock'n Roll Ballerina
Jeg kom over en virkelig interessant butikk i Venezia's sjarmerende gater. Dette var en butikk som har produkter som ikke er i den formen vi vanligvis er vandt til. I hverfall noen av produktene da. Badekulene var søte i rosa med blomster, men kan du tro at det ikke er gele som vises på en av bildene, men såpe. Veldig kult! Det produktet som ble med meg hjem var kremen som er formet som en såpe og omdanner seg til olje i kontakt med huden, også lukter den av deilig frisk sitron. Jeg må si at jeg kunne ha blitt lenge i denne butikken og bare testet og testet alle de morrosomme produktene. Så om du skal til Italia en gang i fremtiden og kommer over denne butikken så ta en tur innom! Tjo hei, vi snakkes! Ha en fin fin dag!
Walking in Venezia charming streets I came across this very interesting and funny shop. They had a lot of products in shapes that we are not used to see the items in. Like the soap in the photo above in gelo shape, or the fantastic bodylotion which looked like a soap bar, and that tranforms into oil in contact with the skin(this was the most wonderful product and it had to come home with me). I loved the fresh smell of leamon and peach. So if you are going to Italy one day in the future and pass this store then take a look into it. I could spend a whole lot of time just testing all the funny products. Have a wonderful day, talk to you soon! Ciao!

7 kommentarer:

  1. Hei
    Det ligger en slik butikk på Oslo City..eller Byporten...ikke sikker...

    Men synes du ikke dette lukter VEDLIG:)
    Ha en fin ferie:)
    SP

    SvarSlett
  2. Den samme butikken ligger på Byporten!
    Har testet noen av produktene og de er bra.

    Misunner deg som er i Venzia altså :)

    SvarSlett
  3. LUSH products are sooooooooooo amazing. Love it (:

    SvarSlett
  4. Da jeg så bildene tenkte jeg NAM! Og så leste jeg at det var såper etc. Haha! Så fantastisk original butikk :)

    SvarSlett
  5. Lush er digg! de har jo en på Byporten også :)

    SvarSlett
  6. Thanks for all your comments:) He he, I didn't know about Lush in Byporten, but that is fab, I will definately visit it in the future.
    Have a great thursday lovelies, see you soon;)

    SvarSlett
  7. haha her trodde jeg faktisk vi snakket mat ;)

    SvarSlett