onsdag 22. september 2010

Pierre Robert Wool Collection

Photo is taken by Rock'n Roll Ballerina

Siden vi har en riktig god høst her i Oslo, så har jeg gått rundt og fryst litt. Men forhåpentligvis ikke mye lenger. Jeg har tenkt å varme meg med singlet/topp, sokker og strømper fra Pierre Robert sin ull kolleksjon. Har du brukt noe i fra dette merket før? Jeg har kun prøvd et par sokker og de var bare så herlig mye og deilige. Så dette blir nok bra.

Here in Oslo the fall is definatly here and I have started to freeze a bit. But hopefullyno more! I am going to give this silk/wool collection from Pierre Robert a chance. Have you tried something from this collection?

8 kommentarer:

  1. Jeg kjøpe en ullsinglet i mangel på alternativer på den ene butikken de har i Sirdalen da jeg impulskjørte opp og besøkte kjæresten på hytta der i romjula i fjor. Da var det -28 grader, og ullsingleten varma godt den. :)

    SvarSlett
  2. No but I wish I had known about these when I lived in Utah. So cold there!

    SvarSlett
  3. I will need socks like those this winter...my feet are always freezing!

    SvarSlett
  4. we don't get to wear anything like that here in Miami... but that thing looks so comfy!

    SvarSlett
  5. Det hadde 50 % rabatt på alt fra PR på Coop i våres, så da rasket jeg med meg masse ullundertøy og sokker. Jeg synes det er helt fantastisk kvalitet og det beste er at de holder seg i vask!

    SvarSlett
  6. Hi you guys:) Sounds like these products are great, so thats cool! Wish you all a lovely and warm evening:) See you soon!

    SvarSlett
  7. Jeg har ullsingleten i alle farger fra Pierre Robert. Fantastiske og uunnværlige om vinteren : )

    SvarSlett