lørdag 4. desember 2010

God morning saturday !


Photos are taken by me

Herlig å kunne starte dagen med en riktig god og deilig kopp kaffe latte og den siste utgaven av Elle. Herlig! Denne morningen starter sent og sakte for min del og jeg nyter den for det den er verdt! Håper du også har en deilig lørdag, kanskje du allerede har startet julegave handelen? Jeg begynner i dag! Kanskje jeg kommer med noen tips til gaver underveis også. Ha en herlig lørdag!

What a wonderful start on the day with a lovely cup of latte and the latest edition of Elle magazine! Love! I have been really busy lately so my updates have been suffering, but I promise to pull myself together:) Wish you a wonderful saturday, maybe you have already started with some christmas gift shopping?

3 kommentarer:

  1. En herlig Lørdag til deg også vennsen:)

    SvarSlett
  2. Høres perfekt ut! Jeg har handlet et par julegaver og bare nytt fridagen og lyset. Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Høres ut som du også har kost deg:) Jeg handlet noe i dag, men dro raskt hjem, deilig å være inne i varmen og slappe av:) Ha en fin kveld!

    God kveld og kos dere masse jenter! Sees:)

    SvarSlett