tirsdag 22. februar 2011

Ewa Larsson + Lindex Vol. 4













Det at Ewa Larsson og Lindex skal samarbeide igjen for fjerde gang tyder på at "Affordable Luxury" kolleksjonene har vært en stor suksess. Her er et lite utvalg fra kolleksjonen. Det vil være tilsammen 14 plagg, og denne gang er inspirasjonen kvinnelige stilikoner som Diana Vreeland og Marlene Dietrich. Personlig er jeg en stor fan av Ewa Larsson og mener Lindex sitt samarbeid med henne har resultert i noen fantastiske kreasjoner. Gleder jeg meg til dette blir tilgjengelig i butikkene den 27. april. Se flere bilder fra kolleksjonen her
Photos: Lindex.com

10 kommentarer:

  1. You are updating more, and I love it:)

    Have a great day...

    SvarSlett
  2. Love love love!! Av og til er jeg veldig glad for at min søster jobber som daglig leder på Lindex :)

    SvarSlett
  3. Håller fullständigt med! Ewa's kollektioner för Lindex har varit jättefina och kedjan har verkligen snäppat upp sig några stepp de sista åren. Förut satte jag inte min fot i butiken men nu hör den till en av mina måsten när jag är hemma i Sverige. Hoppas att det fortsätter åt det hållet.

    SvarSlett
  4. LOVE the love bracelet!! love!

    xoxo
    b

    SvarSlett
  5. Girl in Oslo: Thank you:)Same to you.

    Daria Hutt: So nice to hear:)

    Maria: Ja, det kan komme godt med det;) Ser ut som om det er noen godbiter å hente her.

    Lisa L.S: Ja, Lindex har vært veldig flinke de siste årene. Gøy at du liker det så godt nå:)

    Blicious: Hi there:) Yes, I think is so fab. Love it as well:)

    Thanks for commenting beautiful women, I wish you a soon to be a great friday! See you soon;)

    SvarSlett
  6. I love the bracelets!

    pls visit and follow my blog on http://myfashionstateofmind.blogspot.com/

    SvarSlett
  7. Som jeg gleder meg! Jeg har lyst på den hvite blazeren.

    SvarSlett
  8. Jeg gleder meg til dette samarbeidet =) Har sett flere pieces som kunne vært noe for meg

    SvarSlett
  9. Fahion State of Mind: Sure I will stop by and check it out;)

    Polliani: Ja, ikke sant:) Bra de fortsetter samarbeidet med en så flink designer.

    Karobaro: Ja, den er så fin. Har hørt flere som har lyst på den:) Håper du får tak i den:)

    Cecilie: Jeg også! Har sett meg ut noen favoritter selv:)

    Thanks for commenting girls, you are the best! Have a great day:)

    SvarSlett