fredag 18. februar 2011

HAPPY FRIDAY DARLINGS!!


Photo: Visualize


Det er fredag. Herlig!! Hva er så dine planer for helgen? Jeg skal slappe av litt og forhåpentlig også treffe venner. Champagne lørdager må opprettholdes...he he bare tuller, eller gjør jeg det ;)Jeg skal ut og reise om ikke lenge og merker det begynner å krible i magen av forventninger. Da er det min tur til å danse barbeint i sommer og sol.. Husk å ha det morro folkens! La helgen begynne!..etter litt jobbing da;)

Happy Fridays darlings So what are your plans for the weekend? I am going to relax some and also meeting up with friends. I am going on a holiday soon and notecing butterflies of anticipation in my stomack these days. Soon I will be dancing barefoot in the sun.. Remember to have fun you guys! Let the weekend begin!..after work ofcourse;)

5 kommentarer:

  1. Helgen skal benyttes til litt rydding og vasking, og ellers bare avslapping:) Kanskje en liten tur ut i kveld for et par glass vin sammen med mannen min. Men som sagt - først og fremst avslapping!

    SvarSlett
  2. Hei, ja det høres ut som en deilig plan;) Kos deg masse sammen med din kjære! :)

    SvarSlett
  3. Fredager er så herlige! Heldig som skal på tur du:-) Jeg skriver oppgaver, ikke så altfor festlig men helt greit med de gode blogge-pausene:-)
    Jeg synes du har en flott blogg, mye nyttig og ikke minst stilig innhold. Fantastiske bilder av Kate Moss!

    SvarSlett
  4. Vakre bilder! Jeg var på Champagneria på lørdag og drakk champagne, så det var min helg...hehe! God søndag!

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder,ha en deilig kveld!

    SvarSlett