torsdag 17. februar 2011

Maggie Wonka - fall 2011




Photos by Per Ervland for KK

Jeg dro for å se på visningen til Maggie Wonka i dag på Oslo Fashion Week. Syntes kolleksjonen var kjempe fin og det beste med designen til Cecilie Juvodden er at hun vet å lage vakre men samtidig anvendelige klær for kvinner. Gleder meg til den grønne jakken som jeg så på en av modellene kommer i butikk til høsten..:)

I was invited to see Maggie Wonka fall 2011 collection on Oslo Fashion Week, and it was so great. Loved this collection! The designer behind this brand, Cecilie Juvodden sure knows how to design beautiful and functional cloths for women!

5 kommentarer:

  1. Håper du koste deg på gårsdagens visninger og, gårsdgane rakk ikke jeg noe, bare jobb ;)

    SvarSlett
  2. Takk, ja det var veldig mye fint å se på i går, jeg likte visningen godt. Lærte at å ta bilder virkelig er en kunst når objektet er i bevegelse. Synd du ikke kunne, men det kommer nok flere anledninger:) Sees!

    SvarSlett
  3. New to this designer, but loving what I'm seeing!

    SvarSlett
  4. The Zhush: Yes, there were a lot of nice items from this collection. It's very feminine and functional;)

    Karobaro: Ja, ikke sant;) Masse fine plagg som kommer i butikken til høsten...synd vi må vente så lenge, kunne gjerne ha tenkt meg noen av jakkene allerede nå jeg;)

    SvarSlett