onsdag 2. februar 2011

Sebastian Potion 9 - A must have!

Da jeg først fikk med meg denne leave-in kuren hjem fra frisøren, så hadde jeg ingen formening om hvordan dette produktet ville påvirke mitt hår. Jeg var også på vei til å feriere i et land med sommer og sol, og ønsket et produkt som ville beskytte håret mitt mot å tørke ut fullstendig. Du vet hvordan det er å komme hjem fra ferien og føle at du bare må klippe av masse fordi det er tørt og ødelagt. Etter å ha vasket håret, jobbet jeg inn en liten mengde av kuren i lengdene i håret mitt. Deretter fønet håret evt. lot det lufttørke. Det er første gang at jeg kom hjem med hår som ikke var fullstendig tørt og ødelagt. Fantastisk produkt! Jeg har blitt fullstendig avhengig. Dette må være et av de første produktene jeg bruker som både bygger opp håret, og kan brukes til style det med i tillegg. Jeg kan absolutt anbefale Sebastian Potion 9!

When I first brought home this leave in treatment from Sebastian from the hairdresser, I had no idea how this product would affect my hair. At the same time I was leaving for a holiday in the sun. I wanted something that would protect my hair from totally drying out after time in the sun and beach. After washing my hair, I worked in a small amount of the product in the lengths of my hair. Followed by either blowdrying the hair or letting it air dry. I was/am consistent and still use it. It was the first time I came home from a holiday with summer, sun and swimming with great hair. What a fantastic product! I'm totally addicted. This must be one of the first products I use which builds up the hair and can be used to style it as well. I can definitely recommend Sebastian Potion 9! Love it!

8 kommentarer:

  1. Den er bare helt fantastisk! Totalt avhengig! ;)

    SvarSlett
  2. Høres spennende ut! Selv bruker jeg en leave-in spray kur fra Matrix som heter Solutionist, er veldig fornøyd med den. Men skal ha denne i mente til neste gang jeg trenger en ny, er jo gøy å prøve noe annet av og til.

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Hadde en hårkur fra Sebastian en gang som var helt fantastisk, men den gikk visst ut av produksjon.

    SvarSlett
  4. Jag var också helt beroende av den förut men har av någon anledning glömt bort den. Tack för påminnelsen!

    SvarSlett
  5. Godt tips, dette må jeg teste ut! :)

    SvarSlett
  6. I didn't know about this brand before! I live in such a hot place and I need something like that to protect my long hair! xooxoxo

    SvarSlett
  7. Yes! Den vil jeg ha! Takk for tipset:-)

    SvarSlett
  8. Thanks for your comments lovelies! :) It sure is s great product and I love it.
    Wish you all have a great evening! ;)

    SvarSlett