lørdag 12. februar 2011

VIXEN BLOG AWARDS


Photos are taken by and belong to me, Rock'n Roll Ballerina

Jeg hadde tenkt å få vist masse bilder fra Vixen Blog Awards, men så ble ikke bildene så bra. Så det blir kun med dette av meg. Men det var en herlig kveld og et bra initiativ av Vixen for arrangementet. Tenk at Norge nå endelig har fått en egen prisutdeling for bloggere. Kult! Om du har lyst til å se bilder fra kvelden så ta en titt her . Ønsker deg en fin helg!
My photos from Vixen Blog Awards didn't turn out nicely, but here are my outfit photo from the evening. It was a fun filled evening, and it sure was great of Vixen to arrange the first ever award for bloggers here in Norway. If you want to see more photo from the event, then take a look here. Happy weekend darlings!
Outfit: Everything is frome Zara, except the clutch which is Gucci.

12 kommentarer:

  1. Baby, jeg tror ejg så deg på vei ut. Vi hadde det litt travelt, så rakk ikke komme bort. men du smashing ut! ;)

    SvarSlett
  2. Ladybird: Takk! Så morrosomt! Så gøy at du sier det, fordi jeg husker en jente som gikk fort forbi meg og jeg la merke til skoene og jeg tenkte "de kjenner jeg igjen" ;)

    SvarSlett
  3. Hei
    Du var kjempe fin...
    Så litt fra festen i Media...
    Hadde du det fint?

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Takk for det! Ja, det var en hyggelig kveld:)

    SvarSlett
  5. Så flott du var:). Sees til uken!

    SvarSlett
  6. Takk takk Tonje! Ja, blir en kul uke;)

    SvarSlett
  7. Nydelig clutch og du ser flott ut! Jeg fikk ikke gått på blogawards... :( Next year!!

    SvarSlett
  8. Awesome photos, what a fun event!

    SvarSlett
  9. you look so cute!
    i love your blog baby :) and im following you
    follow me back please

    a lot of kisses from poland!

    :*

    SvarSlett
  10. Karobaro: Takk takk! :) Ja, det blir helt sikkert flere anledninger;)

    Heart Charlie: Thanks:) Yes, it was a fun.

    Eve Gore: Thanks for the lovely comment;) I will check you out;)

    Thanks for commenting lovelies! Wish you a nice sunday evening! See you;)

    SvarSlett
  11. Superfin outfit! Älskar den lilla metallic väskan!

    Happy Valentines från Dubai!

    SvarSlett
  12. Lisa L S: Å takk så hyggelig at du syntes det:) En riktig happy Valentines til deg også! :)

    SvarSlett