lørdag 2. april 2011

BLUE ON MY MIND...


Jeg var innom H&M og prøvde litt vår klær. Det slo meg plutselig at jeg hadde plukket med meg plagg i fargene blått og hvitt. Ikke en overraskelse siden jeg er så tiltrukket av nettopp disse to fargene for tiden. Nå ble det bare et par plagg som ble med hjem denne gang, men de kan jeg vise på en annen dag. Har du begynt å plukke ut noen vår favoritter?

I stopped by H&M, and tried out some spring items. These days I am flirting with colors in white and blue. Normally I am not so into blue color, but this spring I will definatly aquire a piece of two. What about you, have you added some lovely spring items to your wardrobe?

2 kommentarer:

  1. Blått er alltid fresht på våren. Har blitt mest jeansplagg på meg sålangt i vår ;)) Spent på hva du kjøpte!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant:) det ble et par plagg som jeg er litt usikker på om jeg beholder, ikke bestemt meg enda:)

    SvarSlett