lørdag 21. mai 2011

VESTKANTTORGET


All the photos are taken by me, Rock'n Roll Ballerina.

Hadde en fin dag ute på tur med min kusine og vi stakk også en innom Vestkanttorget. Hver lørdag er det brukt marked på Vestkanttorget, eller Amaldus Nielsens plass som er den korrekte adresse. Denne lørdagen ble jeg virkelig fasinert av champagneglass og tekopper. Også ble jeg kjent med en fantastisk dame som solgte utrolig flotte smykker, men skal skrive mer om det i et eget innlegg. I tillegg traff jeg på hyggelige kjente og bloggere, og etterpå ble det litt kos med empanada og te på en super koslig kafe som heter Le Rustique i nærheten. Alt i alt en herlig dag! Håper du også hadde en koselig lørdag!

I had a fantastic day going for a nice walk with my cousin. We also stopped by a fleamarket that is held every saturday close to were I live. It is kalled Vestkanttorget. Today I found some really nice champagne glasses and teacups. Also got to know a great lady who selt fantastic jewelery, I think you a going to love those, but will wite more about that in a seperate post. After some shopping we enjoyed empenadas and some chai-te at lovely cafe near by called Le Rustique. All in all a great day!

3 kommentarer:

  1. Jeg tok turen innom selv! Veldig koselig med gamle gode Vestkanttorget:-)

    SvarSlett
  2. Hyggelig lørdag med andre ord. Utrolig koselig å snoke rundt på markedene. Jeg stikker alltid innom La Rustique når jeg er på Vestkanttorget ;))

    SvarSlett
  3. Karobaro: Ja, jeg liker å gå innom der, men i dag var det ekstra koselig, var så avslappet og deilig atomosfære også luktet det godt med vafler:)

    Ladybird: Ja, veldig kos! La Rustique er en liten perle her i nabolaget:)

    SvarSlett