lørdag 25. februar 2012

BREAKFAST AT KOLONIHAGEN




Photos are taken by me.

Kolonihagen på Frogner er et utrolig koselig sted med masse sjarm og deilig mat. Frokost/lunch er absolutt å anbefale på dette stedet. De fører økologisk mat og drikke, noe som også er et pluss. Jeg gleder meg til det blir varmt i været og man kan sitte i den koselige hagen og bare nyte maten ute. I tillegg finnes det en herlig blomsterbutikk vegg i vegg med Kolonihagen, noe som gjør det vanskelig å gå der i fra uten en bukett. Dette stedet kan absolutt anbefales.

If you are in Oslo and want to enjoy eco food at a charming place, then you should visit Kolonihagen. I love this place!

5 kommentarer:

  1. Jeg har abonnert på grønnsakskassene deres en lang stund:)
    De har mye godt :)

    Ha det fint

    SvarSlett
  2. Dette må være et vakkert sted å være. Tenker jeg går dit ved neste vårbesøk i Oslo. Hvor på Frogner ligger det?

    SvarSlett
  3. Girl living in Oslo: Hørtes sundt&godt ut:)

    SvarSlett
  4. Hei Ingveig, Kolonihagen ligger i Frognerveien 33. :) God helg!

    SvarSlett
  5. Ser utrolig koselig ut, må visst ta meg en tur neste gang jeg er i Oslo:)

    SvarSlett