torsdag 3. oktober 2013

ISABEL MARANT FOR H&M

Det har blitt en trend at kjedemerker samarbeider med vel anerkjente internasjonale designere. Det hele startet om jeg ikke husker feil i sin tid med Karl Lagerfelt for H&M. Etter at kong Karl gikk i bresjen og  "åpnet" for denne typen samarbeid, har mange fulgt etter. Utfordringen for slike samarbeid, slik jeg ser det, blir å lage hverdagsplagg som man faktisk kan bruke. Samt for designeren å sette sitt karateristiske preg over kolleksjonen de designer. Denne høsten er antageligvis den mest etterlengtede kolleksjonen designet av Isabel Marant for H&M. Etter å ha sett på bildene fra kolleksjonen, syntes jeg absolutt at den er i samsvar med Isabel Marant sin stil. Man ser tydelig krysningen av det fransk-chice med en kant av rock'n roll. I tillegg liker jeg at kolleksjonen er laidback cool. Min vurdering før jeg får se og kjenne på plaggene er at dette virker veldig lovende. Kolleksjonen lever så langt opp til mine forventninger! Den slippes i butikker den 14.november, sees vi i køen?

Below are photos from the Isabel Marant for H&M collection. Do you fancy? I absolutly think is has the Marant-ish flare of the parisian chic with a touch of rock'n roll. I really love this collection and are so looking forward to seeing it on november the 14th. 

Photo credit: H&M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar