torsdag 24. april 2014

LOVE THIS CLEANSER FROM LA ROCHE-POSAY


Jeg er nok en av de mange som har lagt min elsk på ansiktsrensen fra Bioderma. Den er bare fantastisk og fjerner sminken og renser ansiktet lett og greit. Det eneste dumme er at jeg må kjøpe med meg det fra utlandet eller bestille via nett. Jeg har lett etter en lignende ansiktsrens her hjemme i Norge, og jammen fant jeg en like god versjon i rensevannet Souluton Micellarie Physiologique fra La Roche-Posay. Den kan brukes i hele ansiktet, til og med på øyne og lepper uten å svi. Jeg er fullstendig hektet. Love it!

I love the facial cleanser from Bioderma. But since I can't get hold of in Norway I have been looking for a similar cleanser and found one in Physiological Micellar Solution from the brand La Roche-Posay. Just like Bioderma it cleanses the face, even make-up from eyes and lips. I am totally loving this one and can most definatly reccomend it!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar