onsdag 27. januar 2016

SPARKLING

I det siste har jeg fått en del spørsmål om hvilken neglelakk jeg har på meg. Så derfor tenkte jeg et lite innlegg var greit i denne sammenheng. Jeg hadde lyst på en lakk som glitret litt og gjorde meg rett og slett litt glad. Voila, dette er resultatet. 

Jeg har mikset to neglelakkfarger. Start med å legge en klar base coat, deretter påfør et lag med "Bitter chocolate" fra H&M, når dette har tørket litt legg et lag med "Ignite the night" fra Essie(den glitrende lakken). Avslutt med en klar lakk/top coat, for å forsegle alt. Merker jeg blir glad av å se på resultatet. :) 

Lately I have recieved a lot of questions about my sparkling nailpolish. So I thought I'd make a little post about this happy sparkling doo. I love to mixing up nailpolish colours and thats what I did here. I allways start with a base coat, followed it up with the colour "Bitter chocolate" from H&M, let it dry a bit before adding a layer with "ignite  the night" from Essie. To seal the polishes I top it with a clear top coat polish. So there you go, it's very easy and fun. 


Copyright.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar