fredag 22. januar 2016

YOGA BY INDISKA

I disse dager lanserer klesskjeden Indiska en kolleksjon som heter Yoga by Indiska. Kolleksjonen består av yogaklær, matter, og drikkeflasker. Klærne er laget av bærekraftig materiale, tom. sytråden som er anvendt er laget av resirkulert polyester. 10% av overskuddet av salget av matter og drikkeflasker går til å støtte Wateraid, bla.a i India.

I forbindelse med lanseringen av Yoga by Indiska sin kolleksjon, ble jeg invitert til å prøve en yogatime og da iført klær fra nettopp denne kolleksjonen. Jeg har aldri prøvd meg på en yogatime, jepp, you heard it :) Opprinnelig indisk, med familie og venner som har trent yoga i mange år, men jeg har altså aldri prøvd meg på dette. I forkant av timen var jeg både veldig spent og gruet meg litt. Ville jeg få til noe i det hele tatt?

Vi fikk prøvd oss på yoga for nybegynnere. Det var den flinke og utrolig hyggelige Henriette Lien som ledet oss igjennom økten. Timen var for min del litt krevende, men samtidig følte jeg at jeg fikk til masse. Jeg har jobbet en god stund med å styrke muskler i sete og hofter grunnet en ulykke, så selv om timen for andre kanskje var lett, så var det noen øvelser jeg måtte være veldig forsiktig med. Men  yoga er nettopp så fint akkurat mht. det. Man utøver det man klarer, og så vil kroppen si i fra når man orker å ta i mer og er klar til å gå videre. Alt i alt ga timen virkelig mersmak, så hurra for en greit gjennomført time!

Når det gjelder yogaklærne, falt jeg virkelig for tightsene, de er i freshe farger, og supermyke å ha på seg. Jeg har virkelig lyst på alle sammen. I tillegg falt jeg også for den sorte myke omslagstoppen som var i kolleksjonen. Kan absolutt anbefales!

Etter yogaøkten nøt vi en deilig frokost laget av matblogger og caterer Julie . Min favoritt var den grønne smoothien, sweet tooht som jeg er :)

Tusen takk til Mildh Press, Indiska og HiYoga for en deilig opplevelse. Ha en fin fredag og god helg alle sammen!

Innelgget er reklame. Copyright på tekst og bilder.


 
 Min favorittopp fra kolleksjonen.
 

Tre yogatights, alle er så freshe. 

 
Etter yogatimen var det deilig med litt frokost og mingling, her sammen med Karine og Nora.


En deilig kopp te og tid til å hente seg inn etter en økt føles godt for kroppen. Peace!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar