mandag 1. februar 2016

TEA TIME

Så utrolig vakkert det er når snøen faller så mykt og tett slik som i dag. Selv om jeg elsker sommer og sol så er det faktisk vakkert når alt blir vinterhvitt. Det er ekstra koselig å komme inn fra en tur ute i frisk luft og sette seg ned og nyte en deilig varm kopp te. Jeg er opprinnelig indisk, og te er noe jeg har fått inn med morsmelken kan man jo nesten si. Da spesielt chai. Men jeg er alltid klar for å teste nye te typer. Men uansett hvor mange typer grønn te jeg har smakt, er det noe jeg faktisk syntes er vanskelig å like. Helt til nå. Jeg smakte på en økologisk grønn te forleden dag da jeg var innom Oslo Desing Fair, og måtte løpe ut og handle inn teen med en gang. Min favorittsmak i te fra Teministeriet er grønn te med ingefær og sitron. Dette er faktisk en te jeg klarer å nyte. Spesielt med en liten dash med honning i teen. Kan anbefales. Ha en hyggelig mandagskveld alle sammen!

I love the way the snow falls so queitly and softly and makes the world a bit lighter and brighter. Like it does today. To come inside after a litte walk and sit down and enjoy a warm delishious cup of tea is such a beautiful way to start the evening.  I love tea, beeing originally indian I have been raised on chai so to speak. But also have great love for tea in general. I have been trying to find a organic green tea to my likeing but it has been difficult. I have lost the amount of green tea types I have tested.  I think most of the green teas are so bitter or just noe tasty at all. But now I have found one I really like. It's from a brand called Teministeriet, and contains organic green tealeafs, ginger and leamon. Just add a teaspoon of honey and your good to go. Have a nice evening everyone!

Copyright.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar