fredag 13. mai 2016

COSY COFFEE

Forleden dag var jeg innom mitt gamle nabolag og traff noen venner. Det er alltid så koselig å se endringene i nabolaget. Jeg syntes det er ekstra hyggelig å besøke gamle strøk nå som jeg ikke bor der lenger. Å ta seg tid til å bare sitte på en kafé, nyte en deilig kopp kaffe og bare se livet gå forbi. Jeg elsker kaffe nesten like mye som te. Men liker forskjellige typer kaffe til forskjellige tider. Om morgningen smaker det fantastisk deilig å starte dagen med en sterk kopp svart kaffe. Ikke noe slår følelsen av å våkne opp og deretter være klar for å takle alt. Men om jeg har vært i møter eller treffer venner på kafé, da er det kaffelatte som gjelder. Det er jo så fantastisk at mange steder serverer latte med laktosefri melk nå. Love it! Så nå vet du litt om mine preferanser når det gjelder kaffe. Små gleder i hverdagen har mye å si, eller hva sier du?!

Sometimes you just need to take a deep breath and wind down with a cup of coffee. I love coffee as well as tea. But I prefer different types of coffee to different hours of the day, For instance, in the morning I love black coffe, but in between meetings or a trip to the cafe with friends I love lattes. So now you know a bit about my coffee preferences. Small pleasures makes a lot of difference don't you agree?!






4 kommentarer:

  1. Koselige omgivelser du sitter i, Sumir. Flotte bilder, fin tekst og vakker dame. Ser ut til at du har det bra.

    SvarSlett
  2. Takk for det Ingveig! Håper du har det bra selv og får en flott helg. :)

    SvarSlett
  3. Den vesken har jeg også 😊Håper alt er bra med deg ?

    SvarSlett
  4. Den er såå fin :) Og veldig praktisk. Jeg bruker den veldig mye. Alt bra med meg, håper du også har det bra. Nyt sommervarmen.

    SvarSlett