fredag 15. juli 2016

HAPPY MIST AND FORTUNE OIL


Hvor herlig er ikke navnet"Happy mist? Jeg blir glad av navnet. Vi trenger alle litt Happy mist eller hva. Jeg elsker oljer og deilige dufter og disse to herlighetene er storfavoritter for tiden hos meg.  Begge produktene har en frisk sitrusduft. "Happy misten" er en spray som jeg liker å spraye i rommet for en frisk og diskret duft. Eller spraye litt på klærne om jeg ønsker det.  Duften er nydelig og jeg er er hektet!  Ønsker deg en fin fredag og snart god helg!

How fantastic is the name "Happy mist"?! We all need it! I use this as a room spray, and it has a fresh and discret scent of sitrus. Love it! 
The oil is also another favorite, I mainly use shower oils and this is my newest addition. Love the fresh scent. Happy friday peeps!

2 kommentarer:

  1. Hei Sumir :)
    Håper alt er bra med deg?
    Fint at bloggen din er oppe å går...
    Linn

    SvarSlett
  2. Heiann :) Alt bra med meg. Så hyggelig å høre Linn :) Ha en fin dag videre.

    SvarSlett