søndag 10. juli 2016

ZO SKIN HEALTH AND ZO MEDICAL


Endelig kommer innlegget som en del av dere har ventet på. Jeg har lovet å skrive om mine nyeste favorittprodukter fra Zo Skin Health og Zo Medical. Da Jeg var i Malaysia for noen måneder siden startet jeg å teste Zo Skin Health sunscreen & primer.Umiddelbart syntes jeg at produktet var for kremete i konsistensen, og jeg liker heller ikke produkter som har mattene effekt på huden. Hvorfor falt jeg da likevel for denne solkremen(og primeren i ett)? Jo, du vet når det er så varmt at du svetter til og med i ansiktet (jepp, det stemmer), det var da jeg brukte denne solkremen. Det fantastiske var at huden min var like fin etter en del tid i solen. Den mattende effekten kremen hadde resulterte i at jeg fikk en fin glød i ansiktet, istedet for å se svett og sliten ut. Nice! Jeg brukte produktet da jeg tuslet litt rundt i byen i Kuala Lumpur. Jeg tror solkremen passer best for når man skal oppholde seg i sol litt av og på f. eks. når man er i byen. På stranden benytter jeg andre typer solkremer siden jeg liker å påføre masse hele tiden. Denne er litt stiv i prisen, men så fungerer solkremen også som primer dvs. du kan benytte den under din foundation om du ønsker det. Noe annet som også er positivt er at den er veldig drøy i bruk, og jeg liker at den kommer i en pumpeflaske. Jeg bruker den fortsatt etter hjemkomsten, og gleder meg til å teste flere produkter fra Zo Skin Health. I just had to let you know about my to ZO Skin Health favorites right now. The tinted sunscreen& primer that I tested when vacating in Malaysia(a few months back) and still using. I immediatly I thought the sunscreen vas a bit to creamy in consistancy. Also it left a matte finish. Normally I don't like matteing creams, so why did I come to like this? You see when it's really warm and you kind of perspirate even in your face (yeah..I know) that's when you need to put this on. I did in the heat in Malaysia. During daytime shopping, walking around the city, etc. I noticed that my face looked great. No super shiney face. I really liked that my natural glow was not covered by the matte finish. Loved it and still use it even if I'm back home. It's really durable,  and can even be used under your foundation since it works as a primer as well.  

I tillegg til solkremen testet jeg også ZO Medical blemish clearing treatment. Dette er en salve som skal redusere kviser som enten er på vei, eller allerede står i full blomst. Da jeg først hørte om produktet tenkte jeg at dette måtte være noe tull. Nå er jeg heldigvis ikke plaget av kviser, så dette testet jeg bare for morroskyld og fordi jeg ikke trodde på at dette kunne fungere. Men bøyer meg i støvet og innrømmer at fungerte. Om du har en og annen kvise nå eller da, vil nok dette kunne passe deg. Om du er er virkelig plaget av acne eller lignende så hør med en hudlege evt. hudpleier vedrørende det. Ha en en strålende dag! The other item I have tested  was the ZO Medical Blemish Clearing Treatment. When I first heard about it I thought "yeah right". Naturally I just had to try it. Normally I don't have acne proned skin, so in general this is luckily not a huge issue for me. But on occations I do have breakouts, especially if I have an meeting or so the next day...typically! So putting it to test I had a huge zit in my face at the time. I applied the spot corrector like 3-4 times that day, and the next day the difference was really noticeble. Could almost not belive it! It had surely reduced the size of the zit. I also felt like breaking out on top of my nose and again applied an amount of the gel on my nose 3-4 times a day (must admit I applied more times)for some days. And  what do you know, it prevented the break out.  So in my experience this product worked and I am so positivly surprised!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar