mandag 26. september 2016

HELLO NEW WEEK

...new opportunities! Hope you had a great start on this week. I've had a great monday. Started with setting some new goals for the week. As always. Then I went on to accomplish some of today’s goals. It felt great to have worked hard for getting ahead, but not everything in life comes quickly but you just have to work at it. Even slow and steady can win the race, even if I felt like a rabbit today running and running....hehe.  I wish you a great start on the week, and hope you will achieve some of your goals for this week as well. Just go for it! 

Ny uke betyr nye muligheter. Det er i hvert fall slik jeg forsøker å tenke hver mandag. Dagen i dag startet jeg med å sette opp en liste for de målene jeg har tenkt å ha for uken, så bryte de ned til dagsmål. Jeg liker å skrive slike lister og gjennomføre disse. Hvordan gjør du det? Organiserer du deg eller har du en annen måte å gripe dagen/uken an på? I dag klarte jeg å gjennomføre mer enn det jeg hadde planlagt for dagen, noe som føltes som en bra start på uken. Men ikke alle resultater kommer raskt. Men man må bare fortsette å jobbe strukturert etter det man ønsker seg. Før eller siden vil man oppnå det man ønsker. Kanskje ikke akkurat slik man hadde forestilt seg det, men jeg har troen på at om man jobber for noe må man lykkes tilslutt. Ønsker deg en fin start på uken og at du også oppnår de målene du har satt deg. 

Copyright.



2 kommentarer:

  1. Så fin du er! Ha en fin uke:)
    Jeg elsker å organisere og skrive lister, men er ikke alltid like flink.

    SvarSlett
  2. Takk Luisa! Så hyggelig å høre.
    Jeg tenker du er flink nok :)

    Om man ikke får fullført alt man ønsker en uke, så er det lettere å finne ut hvorfor man ikke gjorde det om man hadde en plan å følge i utgangspunktet. Jeg liker å se hva som fungerte eller ikke fungerte. Deretter justere handlingsstrategi fremover. Og ikke glem at du gir deg selv ros for alt du faktisk oppnådde. Det er viktig å ta med seg videre også. Ha en super uke. :)

    SvarSlett